2007-03-16

Ny kompis

åå äntligen har min nya kompis kommit och jag tror jag är kär :-) Min lilla gröna groda är här å han är sååå underbar. jag har köpt mig en Cuttlebug :-D en stansmaskin att stansa ut alfabeten och figurer med alltså :-D 

här kommer lite bilder på honom:

Cuttlebug

Cuttlebug3Cuttlebug2

Cuttlebug5


för er som inte är experter på alla stansningsmaskiner så kan jag berätta att den tar alla dies (figurer och alfabeten) som finns, alltså kan man köpa dies som tillhör andra maskiner och dem funkar i CB:n, alfabetena är billigare än QK:s alfabeten och den är väldigt stadig. när man fäller ner de två borden som fälls ut åt sidorna så aktiveras automatiskt sugproppar på undersidan så den sugs fast i underlaget å står helt stadigt.

den har även ett handtag på toppen så den är lätt att bära med sig på scrapträffar m.m.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...