2010-12-22

Min lillebror

Försöker jämt att bli bättre på att scrappa med foton på andra familjemedlemmar än våra barn och de som vi träffar dagligen, vi har ju många nära familjemedlemmar som bor en bit bort som åxå borde vara med i våra album :-) I Matildas första året album har jag med alla mina syskon och så men så många fler är de inte, bara på minsta lillebror Zache. Men min lillasyster och äldsta lillebror är inte med på så många ställen så här har jag gjort en lo med min söta lillebror "Ale" (Alexander)

"min lillebror Ale"


Papper:
PP- OS - Members only
PP- OS - Back to school

Alfabeten:
Minimonogram från Basic grey
MLS - Mini alphabet - Gumball

Övriga dekorationer är rub-ons och små strass-pärlor från inkido.


allt material kommer från stellas.se


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...