2011-11-17

Cocoa Daisy

I helgen som var hade Cocoa Daisy en online crop. Men man har hela denna vecka på sig att scrappa efter utmaningarna. Jag har iaf gjort 3 layouter till de olika utmaningarna som jag tänkte ni kunde få se nu när jag laddat upp dem i cocoas galleri.

Först till utmaningen att sy med symaskin:

"Hattask"

Sen har vi till utmaningen att inspireras av en affisch (fanns ett stort antal affischer att välja på)

"Höst"

och sist men inte minst till utmaningen där man skulle göra nått med text, utmaningen var "go big with your typografing" (eller hur det stavas) och jag tolkade det som att man kunde ha mycket text eller stor text men att texten på nått vis skulle stå lite i centrum.

"Din födelse"


Är jättekul att hoppa på en crop ibland för att få fart på inspirationen och så hade de massor av onlinekurser m.m. som inspirerade mig massor! Har använt mycket material från det senaste kitet från just Cocoa Daisy men det var inget krav att man skulle prenumerera på deras kit för att vara med.

//H


1 kommentar:

AnnaB sa...

Superkul att du hängde på! Härliga layouter! De handsydda molnen är ju underbara och så himla bra att få ned födelseberättelsen på pränt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...