2013-02-25

Edit 4 år, lite sent

Ojoj när jag kollade i mina fotomappar så upptäckte jag att alla foton från januari låg odöpta, oredigerade och inte ens så att jag kollat igenom dem alls. Detta innebär ju att Edits födelsedag låg där i en enda röra. Så nu har jag iaf kollat igenom dem och redigera ett par så att de är i bättre storlek för bloggen :-)

Lilla "tingeling" blåser ut ljusen:

Fina flaggan fick hon i Julklapp av sin Gudmor, Judit, sin allra första Jul.

Å så ska ju födelsedagståget ställas fram och rätt siffra i!


Hon är vårat lilla modelejon som väljer sona egna kläder, byter dessa outfits flera gånger om dagen ibland, matchar å grejar å på surfplattan väljer hon hellst att spela ett modedesigner spel där man ska välja klänningar å smink m.m. m.m. 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...