2013-04-20

Färgutmaning

Idag är det en färgutmaning på SWE, färgerna är typ mintgrön, orangeröd och ljusblå fast när jag skrev ut färgutmaningarna i vintras så blev den orangeröda lite mer röd, nästan ceriseröd så då blev min layout såhär :-D

"OO-munnen"

Till färgschemat på SWEbloggen så är det ju även en bild som färgerna är plockade ifrån och denna gång var det en filt i zick-zack mönster så jag tog även med det i min tolkning och formklippte kanten p ådet blå pappret. 

OOO gjorde Gösta jämt med munnen från 8 månaders ålder till nån gång i vintras och den lilla munnen var ju så söt när han formade den till sitt ooo-ljud :-D 

//H

2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Vilken fin och stilren LO! Tummen upp!!! :-) Ses till helgen såg jag...

En liten butik sa...

Sååå snygg - I like raka linjer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...