2013-05-28

Bröllopskort

Ja alltså ett scrappat kort inte foton :-D idag ska ni få se det kort jag gjorde till Pär & Elin från mig, min familj och några till på Eskilssons-sidan.

"Pär & Elin"

På detta kort står det Pär först och på de som Elins familj ville ha så skrev jag Elin först istället, brukar ju vara så att man säger den som man "står närmast" först. Så eskilssonarna säger nog mest Pär och Elin :-D Fast de kanske de andra gör åxå, svårt å veta :-D

Älskar verkligen datumstämpeln från American Craft, den kostar ju typ 70kr å då är det ju ett verktyg så inget som "tar slut" å då tycker jag de är riktigt billigt faktiskt :-) just denna stämpel jag använt är den med träbrun färg på handtaget men jag har även en med grönt handtag, det är ju olika texter och mönster på dem så då gör de inget att man har ett par stycken :-D


Gjorde detta kort med material från En Liten Butik och i deras blogg hittar ni en mer utförlig beskrivning av vad jag använt för material.


//H







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...