2013-08-12

Skiss på SWE

Redan vecka 33 :-O och EN vecka kvar tills jag börjar plugga 100% (livrädd å skitnervös jaa)

Iaf så har jag skapat en lo till dagens skissutmaning på swebloggen, jag vred på själ,v fotot från stående till liggande och då vred jag liksom alla remsor åxå så de ligger under fotot om ni fattar :-D haha

"Syskon"


Är inte ofta vi ses alla 5 syskon då vi bor i tre olika län/landskap plus att en av oss varit på Nya Zeeland i 2 år men nu sågs vi alla fem syskon, alla 4 syskonbarn och våran mamma plus två av våra respektives åxå (fattades ett par) 

//H

1 kommentar:

Maria/Lilla07an sa...

Men titta. Den där känner jag igen. Och när jag ser den där stickersen så här på bild så kommer jag på att jag också har en sån kvar. HA HA HA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...