2013-09-14

European scrap battle del 2

Tänkte visa mitt bidrag till andra etappen i European scrap battle. I denna del av tävlingen skulle rubriken på alstret bestå av ett ord som beskrev nått man kände för/om scrapbooking. Det var alltså inte tema scrapbooking bara att ordet i titeln skulle kunna beskriva hur man känner för scrapbooking å då jag älskar denna hobby vart det såhär:

"Love"

Använde ett project life-kort till denna layout, de är ju så fina å passar alldeles utmärkt på layouter också inte bara i pl-albumet :-)

//H

3 kommentarer:

En liten butik sa...

Jag är helt såld på dina sydda hjärtan och cirklar!!! Så fint!!

En liten butik sa...

Jag är helt såld på dina sydda hjärtan och cirklar!!! Så fint!!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Det her var en av mine absolutte favoritter i runde nr 2 - fantastisk CAS design. Jeg frykter for fremtiden i Scrapbattle nå som jeg nå skal konkurrere mot deg *lol*

Mitt bidrag til runde 2 er nå oppe på min blog, forresten.

Lykke til - jeg gleder meg til å se hva du lager i runde 3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...