2014-04-17

missköter mig

ojojoj vad jag missköter bloggen. Får väl skylla på att de är lite för mycket ändå, skapa till alla uppdrag, blogga på deras olika bloggar m.m. förutom att plugga och ha två extrajobb, tre barn och renovera huset och sitta som representant i ledningsgruppen och försöka anordna en släktträff. men nu så ska jag blogga lite så de kommer lite nya inlägg närmsta dagarna :-)

först ut är en layout som jag har skapat för SWEscrapbook, denna var med i måndags som en skisstolkning:

"Blåsa ut ljusen"

Detta är en av de layouter jag scrappade på Scrap & Pearl i Stockholm faktiskt och flera av layouterna från den helgen är scrappade med papper från samma serie som denna :-D men fråga mig inte vad de är för serie ;-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...