2014-06-12

Foton

Min blogg har blivit en scrapblogg nästan renodlat men jag känner att jag vill visa att jag faktiskt fotograferar snarare mer nu än tidigare, bara det att jag sällan visar det jag gjort. Jag har under senaste månaderna haft ett uppdrag åt en frisörsalong eller snarare kedja av salonger här i stan att fotografera lite porträttbilder åt dem. Så nu tänkte jag visa ett litet axplock av de bilderna:

Först kommer modellen Emma Karlsson vars frisör heter Lina Lennartsson:



Här är modellen Linn Eklund som hade Linda Träff som frisör:






Modellen Robin Färlén med frisören Gabriella Brandell



Och sist men inte minst är modellen Elin med frisören Sara Engman:
'

Det var verkligen jätteroligt att få jobba mer med studiofotografering och få jobba ihop med frisörer och dyl som höll koll på hår och smink m.m. 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...