2006-12-15

Ögonblick

ÅÅÅÅ måste få skryyyyyyyyyyyyyyyta lite :-D


förra helgen var det Cybercrop på svenskscrapbooking.se och jag skickade in ett bidrag till enkelskissutmaningen det är en LO som heter ögonblick. I onsdags när jag satt på scrappiz.se som vanligt så upptäcker jag att MIN LO låg högst upp på sidan i bannern!!! vid loggan!!! å där kommer den ligga ett tag som en reklam för alla de fina LO:s som finns i galleriet och under där står det att de e min LO :-D är sååå stolt :-D
Fotot har min pappa tagit ut genom deras köksfönster en härligt krispig julaftonsmorgon. Han älskar domherrar och har i många år velat fånga en perfekt på bild och äntligen lyckades han, det perfekta fotoögonblicket!


Jag har använt BG-dasher "tree skirt" och BG-dasher "snowfall cranberry" och Vitt cardstock.


Dekorationer är en spets från magnolia, MM:s bandgrej ;-) , chipboardbokstäver från chip chatter "tall" som jag målat med vit akrylfärg och målat "blänk" på med röd metallic gel-roller.


På den utskurna grejen i pappret har jag glittrat med sparklings "diamond" och målat blänk med vit gel-roller soufflé.



1 kommentar:

Sanna F sa...

Vilken jätte fin layout och fotot är jätte fint med!!! = )
Kram från Sanna F

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...