2006-12-05

DT

Jaha, vad ska jag skriva, jo just de, DT_uppdraget går SUPERbra!! har gjort det jag är bunden att göra den här månaden å lite till å mer blir de nog men snart har jag slut på papper :-D det första alstret till DT är upplagt å de andra två kommer så småningom :-D


jag har scrapapt en tavla av DT-Materialet som jag gav till Matildas farmor som ligger på sjukhus med lunginflammation OCH inflammation i en hjärtklaff :-( hoppas hon blir bra till JUL!



Allt material kommer från Hobbyhuset.se utom foamstampsen (crybaby)
Blommorna är öljettformer som man sätter med öljettverktyg och pappret är från BG julserie, har använt både bak å framsidan på samma papper :-D
utöver DT så scrappar jag ju åxå :-D har hunnit ikapp med alla MånadsLO:s till matildas första året album :-D har gjort upp till 7 månader, sen har jag itne framkallat nå fler kort, de senaste två (6 och 7 månader) är jag verkligen supernöjd med :-D men 6 månaders LO:n är med å tävlar så den kan jag inte lägga upp än :-D
kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...