2007-06-12

åska

igår kväll åskade det heeeela kvällen och det är ju itne så dumt för då KAN man inte fastna vid datorn som vanligt, så jag han med en hel LO igår :-D den 3:de LO:N med foton från en å sammadag :-D så nu är jag klar med dessa foton tror jag ;-)

den heter "En mjuk tjej i en hård värld" och man kan tolka den på liteo lika sätt, både det stora att hon ju är min lilla lilla tjej som är så mjuk å känslig å det är en så stor hård värld med mycket problem i där ute men även på den lilla skalan hur hon siter där med sina runda mjuka kinder och tuggar på hårda pinnar.  Jag lät den svarta "ramen" symbolisera den hårda världen utanför det mjuka varma, och lätdärför henens foton sticka ut lite i det svarta. 

image109

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...