2007-06-03

Magdas

sådär, lyckades faktiskt med ett bidrag till den pågående tävligens hos magdas.se tyckte först att de var supersvårt å var inte alls inspirerad men så en kväll när jag var som mest scrapsugen då kom hela det här upplägget bara över mig å jag viste direkt vilka papper jag ville ha och allt.

eftersom tävlingen var att inspireras av en målning som heter "de mina" så är det alltså rubriken som inspierrade mig mest och att det är min familj, precis som han målade en tavla av sin familj gör jag ett konstverk på mitt vis om min familj. en till del av tävligen var att man skulle använda minst 1 av de mönstrade papprena som dem har i sin shop och jag vissste in om de hade de papper jag använde kvar där längre, för et av dem köpte jag från just dem för nån månad sen. som tur var hade dem det kvari shopen ;-) från början när jagi nte visste om pappret fanns kvar så bryde jag mig inte för jag hade kommit på sånt bra upplägg å var så nöjd så de spelade mindre roll o mjag kunde tävla eller inte med den.

här är den i af min LO "de mina"

image106


den finns även upplagd på www.magdas.se under "tävling" och "albumsidor"

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...