2007-09-21

äntligen lite kort

ja nu har jag äntligen fått lite kort gjorda, under sommaren ahr jag endast gjort det fåtalet beställningskort jag haft men även då har det inte varit roligt att göra kort men NU när jag fick dem nya hänglarna och har monterat, stämplat upp och färglagt lite motiv så infann sig lusten och detta resulterade i 3 nya kort :-D

Ett med en höstklädd tjej på och två med "snickaren" på (han är min personliga favorit bland dem nya :-D 

image225  

image227  

image229  


Alla tre korten är lamnade "blanka" som ni ser, så man kan fylla i senare när man vet vem kortet är till. Kille med de vitaremsorna är det tänkt at man skriver på remsorna, kanske namn, datum å ålder eller så. 

idén att göra en egen "hangjort av" grej på baksidan har jag snott från scrapmom :-D 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...