2009-09-21

80-tals par

Ja ni, 80tals festen blev mer än lyckad måste jag säga! Det var många underbara outfits vi fick se och hela kvällen vart superrolig, vet itne när de första gick hem men vid 02:00 var nog större delen av alla kvar iaf :-p 04 kom jag i säng å var lagom mör dagen efter när vi skulle städa men inte så fasligt ändå med tanke på att jag mellan typ 00 å 04 inte drack nånting förutom vatten, var mest mör av trötthet om man säger så.

nått foto måste ni väl få se åxå :-D här kommer de som jag tycker mig veta att ja g får lägga upp utan att de blir ledsna :-)

Elin & Pär


Jag & Fredrik


Evelina & Niklas


Tomas & Judit


Lunchman


Matte & Åsa



Igår upptäkte vi även att det finns foton på facebook från våran fest :-D det är Evelina som lagt upp några, bl.a. ett jäkligt snyggt på Fredrik när han äter korv på natten :-D Hur snygg vi andra var på natten? ja jag kan inte tala för alla men Åsa var jävligt snygg ;-) vet inte om jag vågar lägga upp nått foto ;-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...