2009-09-12

Sur

vafan, tre mobilbloggar har jag gjort denna helg, ingen har kommit fram och jag har inte kunnat lada upp nått foto idag å igår kväll. skittrist!

ska göra ett försök nu åxå är några timmar sen jag försökte ladda upp.


jaaaa de gick! Fotot är 10 dagar "gammalt" Edit blir bara större och större, hennes hår blir ljusare men hennes ögon är fortaarande härligt blå. Bodysuiten är från ME & I och jag fyndade den på tradera för 56kr, den var som ny!

Idag har jag och tjejerna tagit det lugnt, jag och Edit har bara varit hemma och gjort allt det vardagliga men tildan fick följa med mormor och morfar en sväng på kalas :-D det var hennes låtsas morbror som fyllde 27år om jag inte tar helt fel på hans ålder :-)

Så mellan 13:00 och 15:45 var hon borta. Nu är Fredrik åxå hemma och är ute och tänder grillen, tildan äter middag och edit försöker sno hennes makaroner :-D mitt lilla matvrak. Efter middagen ska tildan få lite lördagsgodis och så tänkte jag klä på henne så hon får springa runt i trädgården en sväng ;-) hon hade sovit i bilen hem från kalaset så om hon ska somna nån gång ikväll så är det bäst å göra av med ltie energi :-D

Imorgon blir det inte så mycket heller. Ska försöka skaffa lite barnvakt en sväng så jag och elin kan åka å handla inför festen. Vi behöver lite engångsgrejer, kaffe, dricka m.m.


nu ska vi grilla

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...