2011-08-08

1 dag till BF

Japp imorgon är det BF och jag har precis gått från "hoppas det drar igång snart" till "nu får du stanna några dagar till" för igår kväll så sa det pang så vart jag tok-förkyld....har man fött barn så vet man att en täppt näsa, ett dovt huvud och en helt slut kropp kanske inte är bästa utgångsläget :-/


Antar faktiskt att det är min kropp som säger ifrån nu, jag måste vila helt enkelt! Är helt slut i kroppen och i huvudet, blev lite för mycket nu på slutet så det var i rättan tid som tjejerna idag började på förskolan igen. Nu har jag jobbat i 2 timmar och nu tänker jag faktiskt gå in och ta mig en tupplur på soffan i 1 timme innan de är dags för lunch.


Lilla G i magen sprattlar på som vanligt, tycker att h*n är väldigt aktiv på nätterna dock men det kan bero på att magen i övrigt är aktiv då med sammandragningar och förvärkar halva nätterna. nä nu var de dags för soffläge en stund som sagt.

Imorgon är de BF OCH dags för tid hos MVC och även en eventuell magfotografering med Elin :-)

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...