2013-11-30

PL V.25 2013

Ja idag är de dags att visa v.25, Midsommarveckan! 


Vänster sida, jag jobbar sista dagen på torsdagen så veckorna efter detta är det sommarloooov med barnen :-)

Höger sida, massa midsommar och bad!


För mig at PL verkligen en dagbok, inte lite mycket designa för att få de så snyggt som möjligt som de kan va med layouter, här fokuserar jag på att få med det vi gjort och skriva journaling m.m. redan nu upptäcker jag att när vi kollar tillbaka bara på veckor från i somras så kommer sånna "ja just ja" känslor över oss. Sambon gillar detta massor då jag får med mer än jag annars fått i mina album, det är med sånna tråkiga saker som alla detaljer i vårat husbygge m.m. 

///H

1 kommentar:

En liten butik sa...

Riktigt roligt att få se dina PL-sidor och jag blir bara mer och mer sugen på att börja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...