2013-11-28

PL vecka 22 2013

Idag visar vi lite project Life eller vad man nu vill kalla det för i SWEbloggen. Tycker de är jobbigt de här med att PL är ett MÄRKE och att de egentligen inte finns nått namn för själva det man gör....fattar ni hur jag menar? Project life är ju namnet på Becky Higgings produkter som var först med denna typ av scrapbooking men det finns inget begrepp för det man gör egentligen. dessutom har hennes advokater börjat jaga efter de som använder hennes ord när de säljer annat/egna saker. så jag blir nervös ända ner i tårna :-D haha

men här kommer en sida ur min....fotodagbok??



Vänster sida, nu är det riktig försommar/sommar.


Höger sida, nu är Juni här och med det kommer mera poolbad, grillkvällar och trädgårdsmys.


Här hade jag fått mitt första PL-kit från Studio calico så nu blandas Sn@p-produkterna upp med lite annat också. 



//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...