2006-10-28

Cybercrop

jajamen nu är de cybercrop på scrappiz :-D har redan gjort 3 bidrag ;-p


den första är en Ego-lo som jag gjorde till formutmaningen där man skulle använda stjärnor :-D

har använt vit criss cross CS. Röd floss, röda öljetter, heidi swapps chipboardstjärnor "Crimson", chalkat kanterna först röda å sen svampat dem med svart akrylfärg.





















Nästa är till Färgutmaningen där man skulle använda färgerna orange, grön, brun och beige.

Har sytt med symaskin runt fotomattan och fått den att se sliten ut genom att gnussa den med en blöt topz.
Har använt BG:s monogrambokstäver som mallar för att klippa ut ordet SVAMP och sen har jag dekorerat med mörkbrun floss, knappar och prima blad.




















Å så den sista är till annonsutmaningen där jag tog influenser från att det var 1 stort foto å flera små och de fina färgerna.

jag har använt mig av den monokromatiska serien red, två olika nyanser. knappar, röd floss, BG:s alfabete "Sweet pea alyssa"

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...