2006-10-24

Scrapping

har scrappats en hel del sen sista kan jag lova.... har inte varit så duktig på att uppdatera här...fya mig...

nästa vecka händer en stooooor sak i min scrapvärld iaf :-D jag ska på min första "scrapmäss" någonsin!!!! tänk att få känna på allt å se allt IRL! Iaf så åker jag å Elin (Pylle) med en bussresa ner till sollentuna på syfestivalen :-D sååå kul längtar som en tok...

här kommer lite LO:s som jag knåpat ihop sen sist:



först kommer min första riktiga förstoring som jag scrappat å jag är suupernöjd med den, den heter "My biggest Love"

har använt mig av ett av papprena som jag fick i vinst från scraphuset. pappret är från daisyD:s kollektion gypsy harvest och det gröna pappret är från create.

"biggest" står med BGs alfabetsstickers "Sweet pea Alyssa" och "Love" står med "We R memory keepers" chipboardbokstäver. som jag målat med mörkbrun akrylfärg och prickat med vit sakura soufflé.

knappar från erikshjälpen :-D och vit floss.


här kommer en till LO som jag åxå gjort med papper från cropvinsten.

Den heter "Altanmys"
Dekorationer: vit floss, primalöv, primablommor i large, bruna brads och kopparbrads,

har stämplat "Altanmys" med foamstamps mixed alpha och ritat blänk med vit sakura soufflé. souflén har jag även doodlat med och skrivit med.

så där fick ni en liten uppdatering.... å just de dagens tips: "Ät gul snö, det kan vara öl!"

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...