2006-10-05

scrappar å scrappar

har scrappat en hel del sedan sist....har en dubbel och en enkel som inte här helt klara å en enkel som är klar men ofotad å så en enkel som är till scrapträskutmaningen så den får jagi nte lägga upp än :-D

vi hade scrapträff här hemma hon mig i tisdags, heelkul... vi spred ut oss över hela köket och sen scrappade, pratade, skrattade å grejade vi på i flera timmar :-D alltid lika kul så de blir väl en till träff om så där två veckor...

har matildas 5 och 6 månaders LO:s kvar att göra åxå men jag har inte haft så mycket inspiration till dem... tycker inte riktigt om de kortena som jag knäppte som skulel vara till 5 månaders LO:n så jag tar nog några andra som är från det datumet istället...

väntar åxå på resultatet från cybercropen men hon som har hand om de tävlingar jag var med i är ju sjuk :-( så de e bara å vänta å hoppas på att hon snart mår lite bättre.


Nu har jag fotat lite å här är den som inte är till någon utmaning. "Sitta & bada själv" heter den


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...