2007-05-07

NSD-stafetter på scrappiz

De hade två tävlingar på scrappiz i helgen eftersom det var internationella scrapbookingdagen, den ena tävlingen var en scrapliftstafett å den andra var en utmaningsstafett. Jag han med ett bidrag till vardera, i scrapliftingen så fick jag lifta en tjej som heter Martha på scrappiz och så här blev min LO:

image85


i utmaningsdelen så fick jag utmaningen att använda något gult, två olika band, något handskrivet och tre kvadrater på ett kort elelr en LO och såhär blev mitt kort:

image86


blev bara svarta baser :-D å är ltie stolt att jag på LO:n inte använt nå mönstrat alls för jag är ju snarare den som använde tusen olika mönstrade papper :-D på kortet är det mönstrade pappret "basic grey-blush - devotion" och stämpelmotivet är från kortmakaren å är en s.k. filur :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...