2007-05-23

snartsnart snart

snart kommer de nog nå nya alster i bloggen åxå :-d håller på med ett minialbum till min mamma som hon ska få i morsdags present och så håller jagpå emd ett kort å så ska jag på scrapträff ikväll så snart förhoppningsvis får ni se något nytt :-D

Har scrappat EN lo iaf men den är till skissutmaningen i tidnignen så den får jag itne visa förens jag vet om den kommer med. jo, just det jag har ju en LO att visa upp det är en DT-lo som cia la ut på hobbyhuset.se blogg i söndagse eller nå den ahr jag ju glömt :-D

image93

en LO om sambons 30årsdag så nu fick han var amed på en LO igen äntligen :-D jag har använt papper från wild asparagus och chatterbox. det oranga och det blårandiga papprena är samma papper fast fram och baksida ;-) sen ahr jag sytt ltie med symaskin, dekorerat med brads från making memories och skrivit ut journalingen från datorn.

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...