2007-05-28

Scrapliftat Pylle

igår bestämde jag mig för å scraplifta min kära vän och scrappolare Pylle! Hennes senaste lo "skruttan" blev jag direkt kär i och de var ännu roligare att veta att hon kommit på den heeelt själv, ritat egen skiss till den och hela faderuttan. SÅ jag tog skissen av hennes å gav mig upp till scraprummet å vad passade bättre än att scrappa om pylles dotters 1årsdag när det var pylle jag lifta?

så det blev en "Ester 1år" bara Matildas alla födelsedagsbilder kvar snart :-/

image102

å så fick jag äntligen använda mina nya "thickers" fast jag chalkade dem med creamy brown för dem var så kritvita och allt annat var en krämigare vit. å så upptäckte jag att på de tre senate LO:sarna jag scrapapt har jag sytt korsstygn med röd floss :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...