2008-08-24

Växer & gror


Nu har jag scrappat IGEN :-D tjoho, försöker allt för å få igång scrapsuget :-) satte igång och scrappade efter stellas sommartävling "Utmaningen" men så ville jag sååå gärna ha band på så den fick bli till den valfria istället :-)

När jag funderade på titel så kom jag och tänka på Lotta på Bråkmakargatan när hon står på gösselstacken å vill växa å bli stor :-) det känns ju som att tilda blir så stor nu och att hon dessutom ska bli storasyster :-) därav rubriken.


"Växer & gror"


och så lite detaljbilder:
   

Fortsätter att använda mycket gammalt och spillbitar m.m. det är bara det orangea pappret och de två blommorna som är ganska nya resten har jag haft länge :-) bakgrundspappret är ett gammalt MME sen är de tre papper från spillbitsmappen under fotot, och rankorna är utklippta ur ett gammalt infuse-papper (Basic grey)

Bandet har jag sytt fast med symaskin (se detaljbild) och rankorna sitter både på 3D-kuddar och med limpenna så de går lite upp å ner. Jag har även sytt runt det runda pappret som en extra liten detalj.


kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...