2009-04-23

sorgligt

För några minuter sen fick Edit den allra sista bröstmjölken. Nu är det helt sinat och frysen är helt tömd :-( när jag började pumpa så gjorde jag det med tanken "hon får så länge det finns jag tänker inte kämpa som en tok" men desto längre jag pumpade desto mer ville jag verkligen att det skulle funka så länge som möjligt! Fram tills hon blev 1,5 månad fick hon i stort sett 100% bröstmjölk sen började det sina och när det börjar sina så sinar det FORT! med Matilda så hade jag ju mera tid att sitta och pumpa hela dagarna för att hålla produktionen igång, nu har jag ju både två barn och jobb att sköta så det gick inte.

Nu sitter jag här å är alldeles ledsen, ville ha mjölk åt henne längre :-( ville att hon skulle få tills hon blev 4 månader precis som sin syster. Men hon fick ju åtminstonde delvis mjölk fram till nästa 3 månaders ålder, det är ju egentlige nlängre än jag trodde det skulle räcka. men det blir så mycket tankar som "om jag hade pumpat mera" "om ajg hade gått upp å pumpat även på natten" m.m. m.m. Det var ju när hon började sova hela nätter som det började sina för då blev det inget pumpat alls på hela natten.

blä, trodde inte jag skulle bli deppig men de blev jag, nu ska jag aktivera mig med mina projekt så jag slipper tänka på det, går ju itne attt göra nått åt nu iaf!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...