2009-04-24

Vår

ååå vad härligt det är med vår, det är nog våren och solen som jag får energin ifrån just nu för att orka å hinna allt. Elin, Ester och Herman fvar förbi en sväng idag å då var vi ute nästan hela tiden, brudarna lekte i sandlådan, åkte rutchkana och plockade blommor.

De två små sov HELA förmiddagen. Edit sov 09:15 till 13:00, vaken till 14, somnade om å sov till 16:30, vaken till 17:30 somnade om å sov till 19:20, vaken till 20:30 å sover nu för natten, får ju abstinens efter henne efter en sån dag :-D





där ser man knopparna från min pion som är på gång åxå :-) å mina rabarber hade misnt 20!!! knoppar som var på gång! jag har verklgien en jättestor rabarber buske?? heter de buske? rabarberodling? haha nä nu blev jag förvirrad, har mycket rabarber helt enkelt ;-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...