2010-06-04

Glömde

Glömde ju blogga min LO med kortet på mormor och morfar. Var helt hundra på att ajg gjort det men det är säkert eftersom ajg bloggat själva fotot nyss.

Layouten tänker jag försöka skicka ner till dem i tjeckien då de firar 50årig bröllopsdag i oktober i år.

"19601015"

jag valde "BG - Cappella - Mezzo" och rev en skåra i det och bakom satte jag en bit av "BG - Basics - Docket" som är ljust med massa små prickar på. Jag "sydde" ihop revan med scrappers floss i brunt och dekorerade med lite rosor och en fin nål. Under fotot fäste jag spets som fick sticka ut lite gran så det blev som en vacker fotomatta.

Rubriken är chipbord thickers från American crafts och på dem har jag lite 3D lack med crackle-effekt för att få lite mera "vintagekänsla".

De små hjärtana är "MM - Love struck - Rubons" på det arket finns massor av små hjärtan och ord som "Love", "love you" och "Be mine".



///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...