2010-06-19

Veckovägning 2010-06-19

Blev en dag tidigare vägning denna vecka då vi ska äta på spicy cow ikväll :-p å nästa vecka täntke jag väga mig redan på fredagen för å få en "midsommarvikt" så på detta vis blir det 6dagar mellan vägningarna dessa två gånger.

Vikt sist: 72,9 kg
Vikt idag: 71,8 kg
Viktförändring denna vecka: -1,1 kg
Viktminskningtotalt: -25,9 kg
Min startvikt: 97,7 kg

Förra veckans + försvann och lite till så jag är supernöjd! Har nu även ändrat startvikten till min riktiga startvikt, kändes fel att ha startvikten från att ajg gick med i viktväktarna nu när jag inte ens är med längre, bättre å ha en å samma startvikt så slipper det vara så krångligt med hur mycket jag gått ner :-D

Att komma under 70 innan midsommar känns inte helt realistiskt nu men kanske innan 1 Juli? Är ju redan nu supernöjd med min vikt så det jag går ner känns mer som en stor bonus :-) Men ett litet mål känns det ändå som att 67kg är, då svajar jag itne så lätt upp å ner över 70 å dessutom har jag gått ner 30kg och så har jag ett BMI på ca 22 som känns väldigt hälsosamt och bra.

Just nu lägger jag mer energi på styrketräningen och liknande för att forma kroppen, har ju redan sett stora förändringar där. Kan nu göra 10 riktiga armhävningar istället för när jag i början kämpade för att klara 10 på knäna. nya mått kommer nog när jag kommer under 70 men tror inte att de kommer visa så enorma förändringar, armarna kommer nog stå still med tanke på att jag bygger muskler och även så lår. Runt höfterna får det gärna ramla av ett par cm dock :-p

Längd: 175cm
Vikt: 71,8kg
BMI: 23,45

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...