2010-07-04

Veckovägning 2010-07-04

Vikt sist: 73,3 kg
Vikt idag: 71,4 kg
Viktförändring denna vecka: -1,9 kg
Viktminskningtotalt: -26,3 kg
Min startvikt: 97,7 kg

Å vad härligt det är när man blir av med ett plus, direkt veckan efter, jag hade nog en massa mat å grejs i magen förra söndagen :-)

Jag tar typ 2 steg frammåt å sen 1 steg bakåt :-) för det går ju sakteliga neråt på sikt men är väldigt svajjigt just nu :-) motion tycker jag att jag får ganska så lagom av nu och så äter jag i stort sett allt jag vill äta :-p men vissa förändringar vi gjort är ju bestående, som vatten till maten, inget socker i kaffet och endast snabbmat 1gång i veckan max. Å apropå det, MAX har vi ju nästintill sluta äta på. ja egentligen har ju en hel del förändrats men man tänker ju inte på det längre.

1,5kg till, sen väger jag under 70 :-)

Längd: 175cm
Vikt: 71,4
BMI: 23,31

4 kommentarer:

Lilla07an sa...

Ja, du ser. Livet förändras. Din mage blir mindre och min blir bara större igen ;).
Fast jag måste ju tillägga att en maxburgare är nyttigare än en pizza i alla fall. För mig blir det naturligt att inte äta "utemat" bara för att jag oftast inte tål den :( Ska man tycka att det är bra med allergi då eller? Äh, jag vet inte.

Ha en skön dag i värmen.
/M

Fnyz sa...

det som är sämre för min del med maxmat är att om jag ska äta på max så är det strips å dipp som är stora favoriten så det blir många saker, när vi äter pizza så äter jag bara typ en halv eller lite mer.

Lilla07an sa...

Okej, ja då är det inte lätt. Tar man bara en hamburgare med lightläsk och morötter så klarar man sig skapligt på max. Jag blir så risig i magen av strips så för mig är det nästan alltid morötter.

Fnyz sa...

hoppar hellre hamburgaren :-) plus att vi skulle aldrig ätit MAX på en söndag så då hade de blivit två snabbmatskvällar i veckan dessutom, är inte så jätteförtjust i hamburgarna där då äter jag mycket hellre en kebab :-p smask

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...