2010-07-27

Veckovägning 2010-07-24

Glömt å blogga, vägde mig i lördags då vi skulle ha gäster över natten till söndag så jag inte ville springa runt i huset naken på söndag morgon :-D

Vikt sist: 71,8 kg
Vikt idag: 71,3 kg
Viktförändring denna vecka: -0,5 kg
Viktminskningtotalt: -26,4 kg
Min startvikt: 97,7 kg

Var extremt förvånad när vågen visade på -0,5 nu i helgen efter en veckas semester då jag även tog semester helt från motion och bra mat, vräkte i mig bullar, öl, fet mat m.m. m.m. och tror det endast blev 1 promenad på 30minuter :-p men så kan de va, kan ju ha varit en snevägning pga olika saker åxå det återstår att se på söndag.

Denna vecka är jag tillbaka i bra vanor igen iaf, man får lite nytändning av att helt vara onyttig en vecka då får man upp orken igen att fortsätta med bra vanor sen, iaf jag.

Hittills inga onyttigheter denna veckan (inte ens söndagspizza) och igår vart den en promenad på 7km och ikväll ska vi på gymmet.

Längd: 175cm
Vikt: 71,3
BMI: 23,28

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...