2010-08-08

Liten Lucia

Lite fel säsong kanske men papprena i Pink Paislees serie "Starlight" passar ju så bra till juliga foton åxå :-)

Här kommer den andra layouten jag gjort med detta DT-kit från stellas:

"Liten Lucia"



Bakgrundspappret "PP - Starlight - Glow" har en så fantastisk mörkröd nyans, passar jättebra till juliga layouter :-D Sen har jag använt två små fyrkanter av pappret "PP - Starlight - Bright" så det är fram och baksidan av samma papper.

Kanterna på korten har jag skrapat med en sax så det blir lite som en vit fotomatta, datumet står med minialphas från making memories som jag gnuggat en rubon, som var som en liten ram, över. Rubriken är skriven med "BG - M&W - Alphabet micro mono".

Journalingcirkeln är en stickers som jag dekorerat med en liten tygblomma som jag faktiskt vände upp och ned eftersom det på framsidan satt en pärla och en paljett och jag tyckte den var finare med bara lite tråd i mitten :-) smaken är ju som baken ;-)

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...