2010-08-01

Veckovägning 2010-08-01

Vikt sist: 71,3 kg
Vikt idag: 71,5 kg
Viktförändring denna vecka: +0,2 kg
Viktminskningtotalt: -26,2 kg
Min startvikt: 97,7 kg


Har verkligen hittat ett sätt att leva utan att behöva tänka så mycket på vikt m.m. å ändå stå still. Är jätteskönt att ändå väga sig varje vecka så man kan hålla koll så det inte barkar iväg snabbt åt fel håll.

Blev inte alls lika mycket motion förra veckan som jag hade tänkt, men en långpromenad och ett pass på gymmet är lagom, vill ju gymma så jag blir lite starkare och friskare, och om jag ändå står still i vikt så måste det ju betyda en omfördelning av vikt egentligen.

har inte gjrot nån ordentlig mätning men låren mätte jag och där var det lite drygt 0,5cm till borta och detsamma på armarna.

Idag har jag och tjejerna en riktig slappar dag, nyss ätit lunch, edit sover, matilda äter en isglass och jag dricker kaffe. när edit vaknar ska vi nog hälsa på någon.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...