2010-08-21

Veckovägning 2010-08-21

I natt ska vi nog sova över hos pappa och Ann-Sofie eftersom vi ska dit på kräftskiva så då uteblir morgondagens vägning, därför valde jag att väga mig idag och det var uppiggande att ställa sig på vågen, den nya motivationen jag fick i veckan har gett effekt!

Vikt sist: 72,3 kg
Vikt idag: 71,2 kg
Viktförändring denna vecka: -1,1 kg
Viktminskningtotalt: -26,5 kg
Min startvikt: 97,7 kg

Nu känns det där med under 70 lite mera uppnåligt igen :-D nästa söndag är sista vägningen innan turkiet och OM jag skulle gå ner även tills dess så jag kanske är nääära 70 så kanske jag väger mig på tisdagen, sen när ajg kommer hem från semestern så hoppas jag motivationen finns kvar så jag snabbt kan bli av med eventuell semestervikt :-D ser ni vad jag försöker låta posetiv genom att skriva EVENTUELL semestervikt :-D haha

Längd: 175cm
Vikt: 71,2kg
BMI: 23,25

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...