2012-04-28

Första Påsken


Här kommer en Påskig layout där jag har använt papper från Primas serie "Meadow Lark". Denna layout gjorde jag till Göstas Förstaåret-album, måste ju förevigas första gången han fick vara påskgubbe :-D visst var han väl söt ;-)

"Första Påsken"


Rubriken består av två olika alfabeten, båda från Prima:


Små söta fjärilar och blommor kommer även de från Prima men från serien "Sunkissed". I den utrivna delen syns delar av pappret "Astor" i samma serie.


Jag använde mig av många lager papper under fotona, lagren är delar av papprena "Labelle" och "Chloe" ur samma serie. På några av lagren har jag använt kantstansar från EKsucces och fiskars och några har jag rivit och chalkat.


Små söta fjärilar och blommor kommer även de från Prima men från serien "Sunkissed"


I övrigt har jag använt halvpärlor, körsbärsblommor och en kakservett. 

Allt material kommer från stellas.se 


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...