2012-04-04

Prima åt Stellas.se

I mitt senaste dt-kit från stellas.se hade jag helt underbara papper från serien Meadow Lark från Prima. Till denna layout valde jag pappret "Floralee" ur serien som bakgrund:

"Sommarsöt"


Jag klippte ut en blomma ur pappret "Astor" ur samma serie. Blomman är vit från början så jag mistade den med gul och orange mist. Sen klippte jag ut formen som jag satt rubriken på ur samma papper men behöll den vit.

På bakgrundspappret har jag kladdat lite vit akrylfärg genom stencilen "TCW - 12*12 template - chevron". 


Slutligen dekorerade jag med fjärilar och liquid pearls m.m.

Materiallista:


Papper: 
Prima - Meadow Lark - Floralee
Prima - Meadow Lark - Astor
Prima - Meadow Lark - Windsong

Bokstäver:
Prima - Alphas - Meadow

Dekorationer:
Prima - Sunkiss - butterflies
Rosa fjäril

Övrigt:
TCW - 12*12 template - chevron
Liquid Pearls - Flamingo
Akrylfärg - vit

Allt amterial kommer från shopen!

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...