2012-06-28

Min pappa / My dad

I've made a layout for the "just for fun" challenge at Cocoa daisy now in June, the challenge is to use the new kit from them and som "leftovers" from an old kit. I looooved the June-kit so I had a hard time putting it down, but in the end I used the alphabet from the May-kit.


Här kommer en layout jag skapat till Junis "just for fun" utmaning inne på Cocoa Daisy, man ska använda det senaste kitet från dem och även bitar från nått gammalt kit. Jag är helt förälskad i Juni-kitet och hade svårt att sluta använda det men i slutändan använde jag alfabetet som var med i Majkitet. 

"Min pappa, ca år 1980" ("My dad, about the year of 1980")

Here comes several details from my layout:

My father, an old photo that he sent to my mother in a letter:

The yellow flowers from the embellishment-kit are sooo beautiful!
Den gula blomman var med i dekorationskitet nu i juni och de är sååå fina!


The smash-tape is a new favourit of mine! It's from K&company.
den här tejpen heter "smash-tape" och kommer från K&company, den är en ny favorit för mig! ska nog kolla om det finns fler och om de finns i sverige.

It was fun to scrap with such an old photo and just to play with all the decorations! love to just putt som stickers and tags and tape here and there :-)

Det var jättekul att scrappa ett gammalt kort för en gångs skull och att bara leka loss med dekorationer m.m. Jag älskar att avsluta layouterna genom att sitta och slänga dit klistermärken, tags, nålar m.m. lite här å där tills den känns färdig :-)




//H

1 kommentar:

maria sa...

Verkligen en snygg Lo. Roligt upplägg =)

Ha det gott,

kram maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...