2012-06-26

Zache och Gösta

Förra helgen var min mamma upp och hälsade på med min yngsta lillebror och mammas nya kille, Ronald :-P

Zache var inte med på Göstas dop så det var första gången de träffade varandra och de verkade gilla varandra båda två :-)


Busgösta håller hela tiden på sådär med tungan på lite olika vis, precis som Matilda när hon var bebis! å nu ska jag försöka sätta mig och redigera igenom 10månaders bilderna på Gösta, skulle ju blogga om hans längd å vikt m.m. men det är ju så drygt att man måste redigera bilderna :-( de behöver itne redigeras pga hru de ser ut, jag rör dem nästan inte alls så MEN för att lägga in dem i blogger måste jag hålla på å förminska dem för jag fick ju fullt i bloggen för ett tag sedan pga att ajg INTE vill hålla på å förminska alla bilder, vill slippa öppna alla i PS utan vill kunna bara plocka en bild ibland direkt ur mapparna utan att i förväg planera att den ska användas i ett blogginlägg :-/ 

Kanske är många som INTE förminskar sina foton åxå men era/deras foton kanske är mindre än mina åxå, beror ju lite på kameran å inställningarna m.m. 

nä nu ska jag slute gnälla om att det är drygt med PS å datorer å blogger m.m. nu ska ajg få på tjejerna lite kläder 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...