2012-12-31

2012 i korthet

Januari: Edit och jag fyller år, Gösta är 5 månader och har börjat åka ltie i gåstolen. Jag sa upp mig till viss del från firman och planerna inför att börja plugga kom igång.

Februari: Dop för Gösta på hans 6månaders dag, barnens mormor kommer upp på dopet och sover här.

Mars: Hela familjen däckade i influensans i ett par veckor. Sen ljusnade det så sakta och Matilda fyllde 6år. Å hela månaden avslutades med att Edit gav bort sina nappar till rävarna.

April: Jag blev designer åt den Amerikanska tillverkaren Kite Tails Designs och var gäst DT åt Scrapgalen.

Maj: Blev designer åt En Liten Butik, tjejerna tar årets första dopp i sjön redan den 25 maj!

Juni: Barnen slutar förskolan å går på sommarlov, jag avslutar det sista med jobbet och kan gå på sommarlov med dem.

Juli: Sommarlov med barnen, endel bad och lite övernattningar med husvagnen hos diverse vänner :-) och på Fredriks födelsedag förlovade vi oss nere vid våran oas ❤

Augusti: Gösta fyller 1 år! Jag börjar plugga ett par kurser på högskolan och Matilda börjar i Förskoleklass.

September: Förbereder å planerar inför utbyggnaden av huset, jag pluggar och har Gösta hemma.

Oktober: 1 oktober påbörjar vi rivning och utbyggnad av huset, här börjar våran resa utan badrum och hall.

November: Sista November kom snön med besked, svärföräldrarna drog samma dag till Indien i två veckor.

December: SNÖ SNÖ SNÖ, det vräker ner, i stora delar av landet, inte minst här. Vi får reda på att Gösta fått plats på förskolan vi ville. Vi har magsjuka men i övrigt så är det en härlig månad.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...