2012-12-30

Julafton

Tänkte att jag kanske ska visa nått kort från julafton, har inte gått igenom alla än men några få har jag kikat på å redigerat så här kommer ett litet urval:

Våran söta Edit i diademet hon fick i morgonjulklappen

Jag och tjejerna gick ut och eldade tomtebloss så renarna skulle se vart de skulle landa :-)


Väldigt spännande med Kalle Anka önskar God Jul:

Men väntan blev lååång tyckte de innan tomten kom:




Hoppas jag är duktig å bloggar några fler kort en annan dag på tomten å när vi var till tomtestugan m.m. men nu är de ju dags för nyår imorgon å då blir det mer tomtebloss som vi har ersatt raketerna med :-) det är fint med raketer men är det värt djurs lidande, pengarna de kostar och risken de medför? nä inte enligt mig, tomtebloss räcker gott å väl :-)

/H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...