2013-06-22

FÄRG

Idag på SWEbloggen är det en scraplift och den är så himla häftig! Oavsett vilken stil man har så är det en rolig layout att lifta för att testa lite nytt :-) jag har superroligt när jag gjorde denna och det slutade med att jag tom hade hela ansiktet fullt av knallrosa mist :-D

"Du är färgerna i mitt liv"






Jag har liftat stora delar av upplägget, färgerna och titeln (fast översatt till svenska) det jag inte liftat är väl att jag har vitt cardstock istället för gult och inte figurklippt mitt foto. 

Jag tog ett par sidor ur en gammal bok jag köpt på röda korset för 2kr och några adress-tags och mistade dem med Dylusionsmister då de har den där riktigt knalliga kulören som det skulle vara på denna. 

Plockade även fram en die till Quickutztången som inte användts på år och dar men det passade på denna att ha några svarta myror tyckte jag :-) 

///H

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Denna är sååååå snygg! Lekfull och härlig! Man blir liksom bara glad! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...