2013-06-06

Project Life - februari

Försöker ju komma ikapp med att visa mina sidor i mitt PL-album. Januari - april gjorde jag en månad per uppslag i ett 12*12 album och från 1 maj har jag börjat göra per vecka. Nu tänkte jag visa mitt februariuppslag:


Sida 1, mycket om snö och vintriga saker men även om när vi kollade på en av delfinalerna av melodifestivalen på Isnäs. Sist på sidan är alla hjärtans dag och ett foto på vin å choklad som älsklingen kom och serverade på kvällen :-)

Här kommer sida två och den trasiga toaletten som jag nämnde i januari-inlägget. Utöver den så är det gösta 18 månader, morfar fyller år, edit till tandläkaren och lite om bygget m.m.


Dessa första uppslag har jag inte fotat så himl bra, la faktiskt inte så mycket energi på det men ska öva mig på att bli bättre på att fota med plastficka på nu. 

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...