2013-06-02

Project Life

Har ju hakat på denna trend nu i ett par månader, jag började med att göra en månad per uppslag i ett 12*12 album. Funderar nu fr.o.m 1 maj börja med att ha 2 veckor per uppslag , alltså en vecka per enkelsida om ni fattar? jag ökar lite i taget så det inte blir övermäktigt :-)

Det var skönt att börja månadsvis speciellt eftersom jag låg flera månader "efter", kanske att jag provar att öka men ramlar tillbaka på månadsvis igen den som lever får se.

Iaf så tänkte jag börja visa det jag gjort hittills och nu ska jag visa Januari.







La inte så stor energi på att kunna fotografera exemplariskt nu, får öva upp mig på att fotografera när det är plastfickor på redan :-P blir ju sånna blänk men nu ville jag mest komma "ikapp" med att visa åxå. 

Jag fokuserar mycket på journaling i mitt pl-album då jag även scrappar mycket LOs men detta blir mer en dagbok med bilder i :-) Så härligt att lätt kolla tillbaka på allt man gjorde och som hände och att även dåliga och fula saker kommer med som göstas utslag, en trasig toalett och diplomet från skolan, fast toaletten får ni se nästa gång :-D 

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...