2008-09-01

Mina barn


tänk att säga det i plural, inte min dotter, utan mina barn, eller blir det kanske mina döttrar?

Älskar att jag åtminstonde lyckas få några kort där Matilda är med och klappar på magen, för hon brukar ofta ge magen pussar, klappar och kramar men inte på komando inför kamera ;-) Men när folk frågar "kan ajg få en kram?" så vägrar hon å så ger hon kullerbyttan en kram istället :-D å inte tackar jag nej, det är ju mig magen sitter fast på ;-)


Fick världens mest oväntade kommentar idag av en person jag inte träffat på ett par månader, "Vad smal du har blivit!" hahaha jag visste inte om jag skulle skratta men tydligen så såg hon hur jag smalnat av i övrigt och att magen mer sticker rakt ut från min "vanliga kropp" :-D så nu tror hon stenhårt på en kille för de var ju en sån killmage ;-)





Ska se om ni kan få se magen "in the flesh" nå tag me nde måste jag våga först med tanke på min storlek i övrigt och alla "kärleksränder" efter graviditeten med Matilda. Ja kärleksränder är ett mycket finare ord än bristningar ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...