2008-09-17

Salig blandning v.38


Veckans saliga blandning inne på scraputmaningen var att ha med dessa tre punkter på en LO:

- Nåt prickigt
- Blommor
- Nåt gult
Nått prickigt var ju definitivt inget problem för mig, är nog alltid nått prickigt med på mina LOs ;-) skapade 2 LO.s till denna utmaningen, för er att inspireras av:

"Vi 2"

Denna hör ihop med en LO jag gjort tidigare som hetter "hos elin och ester" som är foton från samma dag och i lite samma färger. Den hittar ni i detta inlägg.

"Matildas första hårklippning"

Denna andra LO är en "måste ha dessa foton med i matildas album"-LO så jag är inte helt nöjd med den men ändå nöjd att ha den gjord med grymt tråkiga foton.


och för er som har lite koll på mina LO:s... minns ni att jag tidigare åxå gjort en LO som heter "vi 2" med foton på mig och matilda? Ska se om nån av er kan säga vad de var för lo, kanske beskriva den eller säga nått om den som visar på att ni minns den :-D 

//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...