2010-04-28

Uppdatering

Ja jag tänkte mest skriva av mig om vad som händer å sker.

Edit är i stort sett frisk nu, hon har ju prickarna kvar men de är sårskorpor förutom EN prick som varit envis, den sitter mellan ett par fingrar så det är säkert pga att den sitter varm, skyddat och fuktigt. Men den har iaf sltuat vara vätskefylld å så. Hoppas nu på att den torkar ut helt till imorgon då vi ska till BVC annars får ajg ringa å ställa in. Men som sagt så är hon frisk å pigg nu.

Just nu är stooooooora favoriten att läsa böcker och speciellt böcker med djur i, hon abra älskar djur, hundar å fåglar speciellt tror jag men alla djur är "voovvooovvv"

Matilda är lite trotsig men det hade kunnat vra mycket värre. Hon är så stor å duktig, hon kan ju försjutton göra allt hon :) Hon är liiiite dryg när de gäller att tvätta håret eftersom hon inte vill få vatten i ögonen, näsan, munnen och ÖRONEN, så det är en batalj allt som oftast. man kan lyckas skölja håret bra så hon inte får i ansiktet men att det inte ens får rinna en dropp PÅ öronen är omöjligt.

Fredrik Jobbar ganska mycket nu, han har precis börjat gymma igen, håller på å murar grill åt oss som ser ut å bli superfin. Mellan 17:45 å 19:00 varje kväll är han ensam med barnen så de hinner myyyysa en massa innan de ska sova sen så gör han nått som han vill göra mellan 19 å typ 22 det kan vara mura, gymma, promenera, klyva ved eller hälsa på nån.

Jag Håller väl på med massa saker jag med, motionerar, viktväktar, har Edit på dagarna, försöker jobba när jag kan, I sommar ska jag jobba mycket mer så då kommer barnen gå mera på dagis. Snart ska jag ner till Skövde på bröllop å fotografera en massa. Fotar lite för lite numera känns de som å likaså scrappar jag mycket mindre än för men jag lägger min tid å energi på att få ut å röra på mig, få luft och även hinna vara med barnen. Men när barnen lagt sig och jag har strechat m.m. så blir det lite scrappande ibland när jagi nte fastnar här eller framför TV:n.


Nä nu ska jag sluta skriva :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...