2010-05-30

Saker

Jaa visst är det märkligt att man ska köpa en massa saker för att känna sig peppad ibland :-S men så är det. Nu har jag både tecknat en prenumeration på "ToppHälsa" och idag hämtade jag ut mitt paket med en ny fin träningsjacka och ett par capriträningsleggings (vilket ord).

Båda beställdes i storlek medium och jag har bara provat jackan som jag var mest osäker på men den satt skitbra, tunn, dragkedjefickor och kändes skitskön.

Får se om jag ska iväg senare ikväll på en runda så kanske nån får fota mig med min mobil så kan jag visa hur min outfit ser ut.

Så nu har jag bra skor, jacka, byxa, bh och strumpor. Nu måste jag ta å handla massa nya trosor, tappar man 19cm runt höfterna så kan ni ju bara gissa hur mina trosor sitter och ser ut :-D ser ut som det skulle få plats en till person i dem ;-) tur att jag hade några som jag inte kunnat ha på länge som sitter lite bättre iaf.

Så nu ringde fredrik å meddelade att det kommer griskött NU....kul, han jobbar, jag vill inte ens ha grisköttet då jag tycker att det är massor av jobb med det när det kommer, att ta handom en halv gris helt själv med en ettåring hemma är inte min syn på en bra morsdag precis....

/H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...