2010-05-30

Vårmarknad 2010

Idag åkte jag och tjejerna ner på vårmarknaden i Bollnäs medans karl i huset jobbade. Vi köpte t-shirtar, en rockring och sen åkte Matilda och Edit griståget och amtilda åkte på en sån med hästar som snurrar runt runt :-)

Sen var det dags för lunch, korv åt edit å hamburgare åt mig och Matilda:




Senare dök farmor och farfar åxå upp och då blev det mera karuseller

hoppborg:


Flygande raketer:




Griståget en gång till :-)


Hästarna igen och denna gången fick även Edit prova eftersom jag kunde vakta vagnen med alla saker medans de åkte:




Tror det blev 4 turer på hästarna för matilda, 2 för edit, 4 turer i raketerna för amtilda och 2 turer på griståget för båda och så en sväng i hoppborgen eller kanske 2 å sen gick farmor, farfar och amtilda till elkparken och ajg och edit åkte hem så hon fick sova.

Efter Edit hade sovit så skulle jag packa kött så då tog Farbror tomas vagnen och Edit och de gick å hälsade på Pär och Herman å sen gick de till farmor och farfar. Efter packandet var klart för min del så kom fredrik hem med en Pelargon å ett gäng kålrabbisar :-) till mig på morsdag.

Sen stack jag iväg på en jogging/promenad på 6km, stannade hos sävrföräldrarna där barn och sambo var och så bjöd de på middag m.m. å sen hem, lägga brudar, sambon jobbar och judit sitter här och håller mig sällskap.

Titta vad jag försöker rycka upp mitt bloggande :-p

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...